Servis

Z več kot 20 letnimi izkušnjami lahko Secop d.o.o. zadovolji vse potrebe svojih zadovoljnih strank na področju upravljanja z dokumenti. V želji uporabnikom omogočati hitrejše in kakovostnejše storitve, smo v podjetju Secop d.o.o. vpeljali napredno pomoč uporabnikom na daljavo. Z to storitvijo uporabnikom poenostavimo delo, saj pomagamo odpraviti morebitne težave v danem trenutku. Kljub napredni tehnologiji, s katero odlično obvladujemo pomoč strankam se močno zavedamo pomena pristnega odnosa s strankami in ostajamo v večji meri “konzervativni” z močno prodajno in tehnično ekipo, ter nudimo pomoč tako, da obiščemo stranko ali svetujemo po telefonu v kolikor to dopušča zahtevnost pomoči.

Podjetje Secop je pooblaščeni serviser za naprave RICOH in BROTHER.

Hitre rešitve

Naprava ne povleče papirja iz predala za papir? V predalu za papir preverite, ali je papir pravilno nameščen in poravnan s pomočjo omejilcev papirja.

Se papir zatakne v napravi, se zmečka in ostane v napravi? Na zaslonu preverite na kateri poziciji se papir ustavlja, odstranite zagozden papir, preverite ali je na poti papirja v napravi ostal kakšen manjši košček papirja. Vedno, ko odstranjujete zagozden papir, preverite, ali ste iz naprave izvlekli cel papir (ne raztrgan).

Vam naprava želi nekaj sporočiti? Pritisnite lučko ali ustrezno opozorilno tipko (odvisno od modela naprave), pozorno preverite, kaj vam naprava sporoča, da boste lahko pravilno ukrepali.

Prišlo je do napake v delovanju sistema naprave. Sledite navodilom na zaslonu, izklopite napravo na glavnem stikalu, po 15 sekundah ponovno vklopite napravo. V kolikor se napaka ponovi, se obrnite na našo servisno službo.

ZAKAJ SECOP?

  • Hiter servis, ki pride k vam
  • Prijazni in izkušeni serviserji
  • Možnost nadomestne naprave v primeru večje okvare, oz. daljšega servisa
  • Profesionalen servis je na prvem mestu
  • Poznamo vaše naprave, ker jih redno vzdržujemo
  • Z rednim servisom preprečujemo nastajanje večjih težav

Podjetje Secop je pooblaščeni serviser za naprave RICOH in BROTHER.

Pomoč na daljavo

Z vašim dovoljenjem lahko do vaše naprave dostopamo od koderkoli. Povezava z vašim računalnikom je varna in enostavna. Napake so odpravljene hitro in učinkovito. Naši strokovnjaki uporabljajo program islonline, slovensko podjetje, prisotno in priznano na mednarodnem območju.

Kako priti do pomoči na daljavo?

Pomagamo vam s programsko opremo ISL, ki jo dobite tukaj.

Cenik storitve

  • do 30 minut: 35 EUR + DDV
  • od 30 do 60 minut; 60 EUR + DDV

SERVIS NA SEDEŽU PODJETJA – na naši lokaciji
Na sedežu podjetja vas pričakajo prijazni sodelavci, kjer lahko tudi prinesete vašo napravo v servis. Toda, ker cenimo naše stranke in se zavedamo pomena nemotenega delovnega procesa, želimo vso delo v zvezi z vašo dostavo in servisiranjem opraviti mi.

SERVIS NA TERENU – na vaši lokaciji
Močna tehnična podpora, ki deluje na področju celotne Slovenije, omogoča servis na lokaciji naprave. Ekipa specializiranih in certificiranih tehnikov večji del naprav servisira na lokaciji naprave po celotni Sloveniji. Stranke cenijo našo ažurnost zato je tovrsten servis postal že stalnica v našem podjetju.

Potrebujete servis?

Pišite nam.

  • Hiter servis, ki pride k vam
  • Prijazni in izkušeni serviserji
  • Poznamo vaše naprave, ker jih redno vzdržujemo